[ad_1]

نرم افزار مدیریت ربط با مشتری (CRM) به یک ابزار تقریباً حیاتی برای مشاغل در هر اندازه تبدیل شده است. نرم افزار CRM می‌تواند مزیتهای جذابی را برای هر کسب‌وکاری فراهم کند، از سازماندهی مخاطبین گرفته تا خودکارسازی ماموریت های کلیدی در پیگیری مشتریان.

سیستم CRM نوعی نرم‌افزار است که به کسب‌وکارها در مدیریت، ردیابی و سازماندهی روابط خود با مشتریان پشتیبانی می‌کند. CRM مخفف “مدیریت ربط با مشتری” است. سیستم CRM می‌تواند به شما پشتیبانی کند داده‌های مشتری را ذخیره کنید همانند حرکت کاربر، زمان وقتی که مشتری با کسب‌وکار شما در ربط بوده است، اسبق خرید و یادداشت‌هایی در رابطه تعامل های فروش. سپس می‌توانید از این اطلاعات برای بهینه‌سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی و بهبود خدمات مشتریان در سراسر سازمانتان منفعت گیری کنید.

مزایای CRM میزیتو برای مشاغل کوچک

۱. خدمات بهتر به مشتریان

نرم افزار میزیتو کاربردهای تعداد بسیاری دارد اما امکانات این نرم‌افزار در قسمت مدیریت مشتریان برای بهبود روابط با مشتری تشکیل شده است. میزیتو همه مخاطبین شما را مدیریت می‌کند، اطلاعات مهم مشتری همانند اسبق خرید و مطلب‌های قبلی را جمع آوری و ذخیره می‌کند و این اطلاعات به راحتی برای همکاران شما در شرکت قابل دسترسی است.

این فرآیند ضمانت می‌کند که کارمندان شما همه چیزهایی را که در رابطه مشتری باید بدانند در اختیار دارند و می‌توانند توانایی بهتری به مشتری بدهند که علتافزایش رضایت او می‌بشود.

۲. افزایش فروش

ابزار CRM میزیتو می‌تواند به شما پشتیبانی کند فرآیند فروش خود را ساده کنید، مسیر فروش بسازید، ماموریت های کلیدی را تعریف کنید و همه داده‌های فروش خود را در یک مکان متمرکز تجزیه و تحلیل کنید و به طور بالقوه فروش و منفعت‌وری را افزایش دهید.

میزیتو به شما پشتیبانی می‌کند تا یک فرآیند فروش قدم به قدم را تشکیل کنید که کارکنان شما می‌توانند هر بار به آن تکیه کنند و شما می‌توانید در صورت ابراز مشکلات به راحتی آن را تحول دهید.

۳. نگه داری مشتری

هنگامی که سرنخ‌های فروش را ثبت و آن‌ها را به مشتری تبدیل می‌کنید زیاد مهم است که برای نگه داری آنها به گفتن مشتری و ارتقاء وفاداری ‌ایشان تلاش کنید. افت خرید مشتری می‌تواند اثرات منفی بسیاری در کسب‌وکار شما داشته باشد، همانند افت درآمد یا اختلال در جریان نقدینگی، به این علت از میزیتو و اطلاعاتی که در رابطه مشتریان اراعه می‌دهد برای تشویق مجدد مشتریان خود منفعت گیری کنید.

۴. پایگاه داده متمرکز اطلاعات

کار فرد دیگر که نرم افزار CRM میزیتو به بهترین نحو انجام می‌دهد این است که یک پایگاه داده متمرکز با همه اطلاعات مشتریان شما فراهم می‌کند که برای همه اعضای تیم قابل دسترسی است. این کار علتمی‌بشود تا یک نماینده فروش به راحتی ببیند که یک مشتری خاص به چه محصولاتی علاقه دارد و در چه بازه‌های وقتی خرید‌های خود را انجام می‌داده است. این کار علتصرفه‌جویی در زمان کارمندان شما خواهد شد.

[ad_2]

منبع