[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی

حذف مدل‌های دودر از خط تشکیل آئودی در سال ۲۰۱۹ با توقف تشکیل A3 کابریولت اغاز شد. این روال غم‌انگیز سال قبل با غروب تشکیل TT رودستر و هم‌زمان با آن، توقف تشکیل TT کوپه ادامه اشکار کرد. چند ماه پیش نیز، خروج نهایی R8 از خط تشکیل، عملاً به رؤیای ابرخودروی موتور‌وسط کوپه و اسپایدر این شرکت خط بطلان کشید.

هفته‌ی قبل، آئودی محصولات سال ۲۰۲۵ خود را برای بازار آمریکا رونمایی کرد که در آن، غیبت A5 کوپه و A5 کابریولت به‌چشم می‌خورد. به‌گزارش Motor1، انگارً تشکیل مدل‌های دودر A5 به آخر راه رسیده است. این نوشته شامل نسخه‌های پرقدرت S و RS آن‌ها نیز می‌بشود.

این تصمیم به‌معنی آن است که آئودی دیگر خودروهای کوپه و کانورتیبل تشکیل نمی‌کند. جایگزینی برای مدل‌های کم‌طرفدار A5 در نظر گرفته نشده است. اکنون خانواده‌ی این ماشین فقط شامل دو عضو است: A5 سدان که از‌لحاظ فنی لیفت‌بک است و A5 آوانت. این مدل‌ها هم‌اکنون نسخه‌های S5 را دارند و به‌زودی ناظر معارفه RS5 نیز خواهیم می بود.

حقیقت تلخ این است که فروش خودروهای کوپه‌ و کانورتیبل‌ کم و دشوار شده است. مردم راحتی داشتن درهای عقب را ترجیح خواهند داد. سقف تاشو نیز با اشغال فضای بار، جنبه‌ی کاربردی را افت می‌دهد. باوجوداین، تعداد بسیاری اعتقاد دارند که برندی به بزرگی آئودی باید حداقل یک مدل کوپه یا کانورتیبل در خط تشکیل خود داشته باشد.

نباید فراموش کنیم که فروش ضعیف علتتوقف تشکیل دیگر مدل‌های آئودی در سال‌های تازه شده است. مدل‌های سه‌در A1 و A3 زمان‌ها است که کنار گذاشته شده‌اند و نسل جدیدی برای A4 سدان در نظر گرفته نشده است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]