[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی

به گمان زیادً این موقعیت برای تعداد بسیاری از کاربران آشنا باشد که در سال‌های قبل با جستوجو‌کردن کانال مورد علاقه‌ی خود در یوتیوب، گزینه‌ی دریافت همه نوتیفیکیشن‌ها را فعال کرده‌اند تا هیچ‌کدام از ویدیوهای تازه آن را از دست ندهند. به‌هرحال با گذر زمان گمان دارد جذابیت محتوای آن کانال برایتان کمتر بشود اما هم چنان اعلان‌های مربوط به فعالیت‌های کانال مورد اشاره را دریافت کنید، درحالی‌که دیگر توجهی به آن ندارید و فقط هر بار نوتیفیکیشن‌ها را نادیده می‌گیرید.

گوگل از حالت کانال‌هایی که علاقه‌ی کاربران به آن‌ها کم شده است، خبر دارد. مسئله‌ی مهم‌تر این که می‌داند تعداد بسیاری از افراد برای رهایی از مشکل ارسال اعلان‌های مربوط به به‌روزرسانی کانال‌ها، به‌جای لغو اشتراک از کانال مورد نظر، ترجیح خواهند داد کل نوتیفیکیشن‌های یوتیوب را غیرفعال کنند؛ اتفاقی‌ که از نظر این شرکت چندان مطلوب نیست.

تیم گسترش‌ی یوتیوب درحال آزمایش سیستمی است که به‌صورت هوشمند، مقدار اعلان‌های مربوط به کانال‌هایی را که کمتر به آن‌ها سر می‌زنید، افت می‌دهد.

کارکرد قابلیت تازه یوتیوب روی کانال‌هایی که هم چنان به آن‌ها علاقه دارید، تأثیری نخواهد داشت. اگر اخیراً با محتوای کانالی تعامل داشته‌اید و گزینه‌ی «دریافت همه نوتیفیکیشن‌ها» را فعال نگه داشته‌اید، هم چنان اعلان‌های مرتبط با آن را دریافت خواهید کرد؛ اما درصورتی‌که مدتی به ویدیوهای آن کانال سر نزنید، تعداد نوتیفیکیشن‌ها به‌مرور افت می‌یابد و بدین‌منظور نیاز نیست کاری انجام دهید؛ در نتیجه هم اعلان‌های غیرضروری کمتری دریافت می‌کنید و هم گمان این که کل نوتیفیکیشن‌های یوتیوب را غیرفعال کنید، افت می‌یابد.

اکنون، قابلیت افت تعداد نوتیفیکیشن‌های کانال‌های یوتیوب در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و نمی‌دانیم برای همه کاربران فعال خواهد شد یا خیر؛ بااین‌حال ویژگی مذکور در صورت پیروزی در آزمون‌های اولیه می‌تواند به یکی از تغییرات سودمند یوتیوب تبدیل بشود و توانایی‌ی کاربری را بهبود دهد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]