
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی
به گزارش 9to5Mac، اپل خبرداد که نام کسبوکار تبلیغاتیاش را بهصورت رسمی از Search Ads به Apple Ads تحول داده است.
از زمان انتشار کردن اولیهی تبلیغات در اپ استور، کوپرتینوییها نام Search Ads را انتخاب کرده بودند؛ اما اکنون شرکت خالق گوشی آیفون در عرصههای مختلفی تبلیغ میکند. به همین علت، اکنون نام Apple Ads را برگزیده است.
گسترشدهندگان میتوانند برای تبلیغ اپلیکیشن خود در تب Today اپ استور و تب جستوجو و You Might Also Like هزینه پرداخت کنند. ازاینرو، نام Apple Ads بهخوبی خلاصهای دقیق از خدمات اراعهشده و برنامههای آیندهی اپل را مشخص می کند.
مقالههای مرتبط
از مدتی پیش شایعاتی درموردی تمایل اپل به افزودن تبلیغات به دیگر سرویسها همانند Apple Maps نقل شده می بود؛ بعد اسم Apple Ads میتواند جنبههای گستردهتری داشته باشد.
اپل بهطور رسمی و در پیامی به گسترشدهندگان حاضر در مطرح علت تحول نام را اینگونه توضیح داده است: «هنگامی که Search Ads در سال ۲۰۱۶ راهاندازی شد، تنها جایگاهی تبلیغاتی در بالای نتایج جستوجو اراعه میدادیم؛ اما امروز مشتریان میتوانند تبلیغات خود را در مکانهای متعدد اپ استور به نمایش بگذارند؛ به این علت، تصمیم گرفتیم نام خود را تحول دهیم.»
دسته بندی مطالب
[ad_2]