
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی
از همان ابتدا اشکار می بود که ست تازه باید بزرگ باشد. سزار سوارز پافشاری میکند: «صحنهها و اتاقهای زیاد بسیاری وجود داشت که میخواستیم به عکس بکشیم و نمیخواستیم فضاها زیاد تنگ و فشرده باشند.» به همین علت، اتاقها در این مدل عمق و ارتفاعی زیاد تر از استانداردهای معمول لگو دارند تا حس واقعیتری از فضا را القا کنند.
هر اتاق ستاره مرگ، تصمیمی می بود بین جزئیات زیاد تر یا فدا کردن بخشی از فضا
این سفر طراحی، ۱۴ ماه به طول انجامید. یکی از اولین تصمیمات کلیدی، تخصیص فضای زیاد تر به صحنههای نمادین می بود.
برای مثال، آشیانه سفینهها (Hangar) و اتاق تاجوتخت امپراتور (Throne Room) هر کدام بهاندازه دوطبقه ارتفاع دارند تا عظمت آنها بهدرستی به نمایش گذاشته بشود. سوارز میگوید: «اتاق تاجوتخت یکی از نمادینترین صحنهها در کل این مجموعه است و ما میخواستیم که حق نوشته در رابطه آن ادا بشود.»
چیدمان اتاقها نیز کاملاً منطقی و بر پایه ساختار ستاره مرگ در فیلمها انجام شده است. دستگاه فشردهکننده زباله (Trash Compactor) در طبقات پایینتر قرار دارد و اتاق تاجوتخت در بیشترین نقطه. این چنین، بلوک زندانها درست بالای دستگاه فشردهکننده زباله تعبیه شده تا ربط داستانی بین این دو فضا (فرار شخصیتها از زندان به درون زبالهدان) نگه داری بشود.
حتی بعدعرصه ستارهها و سیارات در پشت آشیانه که میتوانست با یک برچسب فویلی یا لنتیکولار ساده اجرا بشود، با تصمیم تیم طراحی بهصورت کاملاً آجری ساخته شد، چون از نظر آنها «داشتن اجزای آجری، همیشه امتیاز مثبتی است.»
محدودیتهای پازل هزاردلاری
دسته بندی مطالب
[ad_2]