[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی

«اولین پرچمدار همه‌عیار ما.» این جمله‌ی کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، فقط یک شعار تبلیغاتی نیست؛ یک اعلان جنگ به رقبای بزرگ بازار است؛ او که مدام با اعتمادبه‌نفس از تصمیمات جسورانه‌ی شرکتش دفاع می‌کند، اکنون ادعایی را نقل کرده که ناتینگ‌فون ۳ را در مرکز دقت قرار می‌دهد؛ اما آیا فقط با یک بازی تبلیغاتی مواجه هستیم یا ناتینگ واقعاً محصولی در حد و اندازه‌ی این ادعای بزرگ ساخته؟ در بازدید ناتینگ‌فون ۳ به جستوجو یافتن پاسخی برای همین سوال هستیم.

قضاوت درمورد‌ی ناتینگ هیچ‌زمان آسان نبوده، چون آن‌ها استاد برهم زدن بازی می باشند؛ حتی اگر به قیمت زیر پا گذاشتن قوانین خودش همه بشود. بزرگ‌ترین گواه این مدعا؟ کنار گذاشتن رابط گلیف، همان امضای فوق الاده که هویت بصری ناتینگ را ساخته می بود؛ تصمیمی به‌ظاهر غیرمنطقی که مشخص می کند فون ۳ نیامده است تا راه مدل‌های قبلی را ادامه دهد؛ بلکه آمده تا مسیر جدیدی برای خود و احتمالا برای کل بازار باز کند.

برای رسیدن به قضاوتی منصفانه بیایید از هیاهوی طراحی فراتر برویم و همه قسمت‌های گوشی را با دقت بازدید کنیم؛ چون تنها در این صورت می‌توان فهمید که آیا گوشی تازه ناتینگ واقعاً توانایی اثبات ادعای بزرگ خود را در دنیای واقعی دارد یا خیر.

ناتینگ گوشی فون ۳ را «اولین پرچمدار همه‌عیار» خود معارفه می‌کند؛ محصولی که با ساختارشکنی بزرگی همراه شده است: قربانی‌کردن گلیف، همان امضای بصری که هویت این برند را تعریف می‌کرد. در بازدید اینده، از طراحی نامتعارف ناتینگ‌فون ۳ سخن بگویید کرده، کارکرد پردازنده، کیفیت نمایشگر و مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه‌ی آن را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم.

فون ۳ روی کاغذ با تراشه‌ای قوی و دوربینی تجهیزبه لنز تله‌فوتو، رقبای بزرگ را به چالش می‌کشد؛ اما آیا این قوت در عمل پایدار است؟ بازدید‌های ما از عقب‌نشینی‌های آگاهانه در سیستم خنک‌کننده و شیشه‌ی محافظ نمایشگر پرده برمی‌دارد؛ مصالحه‌هایی که سرنوشت گوشی را بیش‌از هرچیز به برچسب قیمتی گره می‌زند.

ویدیوی بازدید ناتینگ‌فون ۳

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]