[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی

شایعاتی درمورد‌ی همکاری احتمالی مرسدس و بی‌ام‌و در آینده شنیده می‌بشود، اما فعلاً این دو برند لوکس آلمانی هم چنان رقبای سرسختی می باشند. در همین جهت، گوردن واگنر مدیر طراحی مرسدس‌بنز به شدت از سیستم تازه iDrive در بی‌ام‌و iX3 انتقاد کرده است.

واگنر می‌گوید نمایشگر پانورامیک ویژن بی‌ام‌و که عکس را روی شیشه جلو منعکس می‌کند، زیاد تر علتحواس‌پرتی می‌بشود تا راحتی. او باور دارد اطلاعات کوچک و دور از دسترس می باشند و کاربر برای کنترل آن ناچار به منفعت گیری از نمایشگر لمسی جداگانه می‌بشود؛ رویکردی که از نگاه او چندان قانع‌کننده نیست.

این درحالی است که مرسدس در مدل‌های برقی خود همانند GLC از داشبورد همه‌نمایشگر یا سه نمایشگر مجزا منفعت می‌گیرد. در نسخه‌های گسترش یافتهتر نیز هایپراسکرین ۳۹٫۱ اینچی قرار دارد که قرار است در خودروهایی همانند C کلاس برقی ۲۰۲۶ هم دیده بشود. واگنر می‌گوید نمایشگرهای بزرگ منطقی‌تر می باشند چون می‌توانند هم مرجع بصری باشند و هم سرگرمی اراعه دهند.

Motor1 می‌نویسد، انتقادات مدیر طراحی مرسدس فقط فهمید بی‌ام‌و نبوده است و آئودی هم مقصد قرار گرفت. او طراحی داخلی کانسپت C آئودی را قدیمی و همانند محصولی از سال ۱۹۹۵ توصیف کرد و افزود نمایشگر کوچک فقط در خودروهای جمع‌وجور معنی دارد. این درحالی است که آئودی از نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی منفعت گیری کرده است هنگامی راننده از آن منفعت گیری نمی‌کند داخل داشبورد جمع می‌بشود.

اظهارنظر صریح واگنر علیه دو رقیب سنتی، کاری غیرمعمول در صنعت خودروسازی محسوب می‌بشود. هرچند این انتقادات می‌تواند علتتنش بین سه برند آلمانی بشود، اما شفافیت او مشخص می کند رقابت در دنیای خودروهای برقی و لوکس به مرحله‌ای حساس و پرهیجان رسیده است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]