تظاهر به خوب‌بودن در مواقع ناخوشی
Category:

۱۶ عادت کاری سمی که باید ترک کنید

[ad_1] رفتارها و عادت‌های سمی همانند افترا‌گویی، منفی‌گرایی، بی‌نظمی، اهمال‌کاری، سرزنش و زورگویی‌ بزرگ‌ترین شدت‌گیرهای پیشرفت ما در محیط کارند. این عادت‌ها نه‌فقط ما را از اهدافمان دور نگه می‌دارند، بلکه محیط کار را برای همه اعضا مخرب و پرتنش می‌کنند. در این مقاله، ۱۶ نمونه از این رفتارها را معارفه می‌کنیم و راهکارهایی برای […]

Continue Reading
Posted On :
صحبت و مذاکره با رئیسمان درباره کار زیادمان
Category:

چطور به رئیسمان بگوییم حجم کارمان زیاد است؟

[ad_1] کار بیشتر از حد ذهن و بدن ما را خسته و در طویل مدت فرسوده می‌کند، بعد ملزوم است این مشکل را رفع کنیم. بااین‌حال سخن بگویید کردن با رئیسمان در این باره چالش‌برانگیز است. چطور بدون این که تنبل یا از زیر کار در رو به نظر برسیم، این مشکل را با او […]

Continue Reading
Posted On :
کارکرد ووکا در دنیای پرابهام
Category:

vuca چیست؛ روشی برای برنامه‌ریزی در دنیای پیچیده امروز

[ad_1] در دنیای پیچیده و پرشتاب امروز که تغییرات به‌شدت و بدون آنکه بتوان آنها را دقیقا پیش‌بینی کرد رخ خواهند داد، رشد و بقا برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها دشوارتر از قبل شده است. در این اوضاع، وجود ابزارهایی کاربردی برای فهمیدن سازوکار جهان الزامی به نظر می‌رسد. ووکا (VUCA) یکی از این ابزارهاست که […]

Continue Reading
Posted On :
اهمیت نقشه راه چیست؛ خلق ارتباطات مؤثرتر و روشن کردن مسیر و منابع
Category:

نقشه راه چیست و چطور تهیه می‌بشود؟

[ad_1] هر سازمان یا کسب‌وکاری برای رسیدن به پیروزی نیاز به تعیین مقصد دارد، اما آیا تعیین مقصد در ذهن برخی از اعضای مهم کافی است؟ آیا ملزوم نیست که دیگر اعضای سازمان و همه افراد دچار کار درکی از اهداف و مسیر پیش رو داشته باشند؟ بدون شک نمی‌توان بدون فهمیدن مشترک و هم‌راستاکردن […]

Continue Reading
Posted On :
پسر نوجوانی در حال صحبت جلوی دوربین و یوتیوبری
Category:

یوتیوبری چیست؛ راهنمای قدم‌به‌قدم یوتیوبر شدن

[ad_1] شبکه یوتیوب یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست. سالانه میلیاردها ویدئو در این شبکه بارگذاری خواهد شد و به همین تعداد نیز تماشاکننده وجود دارد. برخی یوتیوبرها درآمدهایی کلان از کانال خود کسب می‌کنند و یوتیوبری به شغل مهم آنها تبدیل شده است. برای این که یوتیوبر شوید به چه چیزی […]

Continue Reading
Posted On :
همکاری کارکنان در محیط کار
Category:

همکاری یا هماهنگی؟ کدام برای ما مناسب‌‌تر است؟

[ad_1] همکاری و هماهنگی دو بازوی مهم و قوی برای پیروزی هر مجموعه‌ای می باشند. این دو واژه همانند هم به‌ نظر می‌رسند، اما معنی کاملا متغیری دارند و هریک شامل سیستم کاری متغیری خواهد شد. در این مقاله، تفاوت‌های همکاری و هماهنگی را بازدید می‌کنیم و با توضیح هریک پشتیبانی می‌کنیم که فهمید شوید […]

Continue Reading
Posted On :
عشق در کسب و کار؛ زنی که با لبخند در حال گرفتن سفارش مشتری است
Category:

چطور تبدیل به کسب‌وکاری دوست‌داشتنی شویم؟

[ad_1] هوش مصنوعی، این فناوری هیجان‌انگیز و متحول‌کننده، به بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای ما تبدیل شده است. البته با اینکه امکانات و توانایی‌های هوش مصنوعی بسیار گسترده و چشمگیر است، هنوز به گرد پای تأثیرگذارترین عامل در تجارت نمی‌رسد. در این مقاله عاملی را بررسی می‌کنیم که برای جهت‌دهی به رفتار مصرف‌کننده و کارمند حتی […]

Continue Reading
Posted On :
کمک گرفتن از یکی از همکاران قابل اعتماد برای تغییر نظر همکاری مخالف
Category:

چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟

[ad_1] متقاعدکردن افرادی که هم‌نظر شما هستند کار سختی نیست، ولی تلاش برای تغییر نظر فردی مخالف یا منتقد داستان دیگری است. برای تغییردادن نظر دیگران و تأثیرگذاشتن بر آنها باید یاد بگیریم که چگونه به‌رغم داشتن دیدگاه‌های مختلف، به‌خوبی گفت‌وگو کنیم. برای رسیدن به این هدف استراتژی‌ها و نکات مهمی وجود دارند که با […]

Continue Reading
Posted On :
۱۰ نکته برای بیشتر دیده شدن در محیط کار
Category:

به چشم آمدن در محل کار با ۱۰ ترفند اثربخش

[ad_1] وقتی تازه کاری را شروع می‌کنیم، همه به ما می‌گویند که باید بیشتر تلاش کنیم. این درست است که سخت‌کوشی در ابتدای هر کاری برای موفقیت شغلی ضروری است، اما کمتر پیش می‌آید که کسی به ما بگوید سخت‌کوشی به‌تنهایی برای موفقیت کافی نیست و علاوه‌بر آن، نیازمند گسترش ارتباطات کاری و به‌چشم‌آمدن در […]

Continue Reading
Posted On :
ناراحتی کارکنان سازمان از همکار سمی
Category:

۱۲ نشانه همکار سمی؛ چطور در محیط کار با او برخورد کنیم؟

[ad_1] اکثر سازمان‌های امروزی بر مبنای کار تیمی فعالیت می‌کنند و کمتر پیش می‌آید که کسی به‌تنهایی کاری را پیش ببرد. ارتباط سالم، صداقت و اعتماد بین اعضای تیم از مهم‌ترین بخش‌های کار تیمی هستند که روی سلامت روان در محیط کار و بازدهی تیم اثر می‌گذارند. اگر در سازمان یک یا چند همکار سمی […]

Continue Reading
Posted On :