[ad_1]

کد خبر: ۲۵۱۲۳۸

تاریخ انتشار کردن: سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ – ۱۲:۲۶

به نقل از بهداشت نیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبرداد: ساعت ۴:۳۴ دقیقه صبح روز ۱۴ آذرماه خبر آتش سوزی در بیمارستانی در میدان تجریش به عوامل آتش نشانی اظهار شد که بلافاصله چهار ایستگاه تجهیزبه نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبان در زمان زمان چهار دقیقه به محل اعزام شدند.

ماموران بعد از وجود در محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه دهم بیمارستان ۱۰طبقه در یکی از اتاق‌های قسمت که ۲ بیمار در آن بستری بودند آتش سوزی مختصری رخ داده که خوشبخانه سیتسم اتوماتیک اطفای حریق ساختمان به خوبی عمل کرده و با پخش آب عمل به خاموش کردن آتش کرده می بود.

ملکی در ادامه افزود: پرسنل کادر درمان و حراست که از پیش آموزش‌های ملزوم را در این عرصه دیده بودند به محض مشاهده آتش و دود در راهروی طبقه دهم برای پیشگیری از اتفاقات احتمالی، ابتدا بیماران آن طبقه را به مکان امن انتقال دادند.

او همین طور گفت: ماموران آتش نشانی به محض ورود با شلنگ های آب مخصوص، اغاز به خاموش کردن آتش نموده و با عمل سریع توانستند جلوی انتشار کردن آتش به قسمت های دیگر بیمارستان را بگیرند تا برای دیگر بیماران حادثه ای رخ ندهد و روال درمانی برای بیماران در طبقه های دیگر بیمارستان انجام شد و این حادثه خوشبختانه تلفات جانی و مصدومی در پی نداشت.

بنابز اظهار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در انتها افزود: اکنون آتش خاموش دود تخلیه و ایمن سازی انجام شده است، ملزوم به ذکر است بیمارستان در حال ارایه خدمات درمانی است و وقفه ای در ارایه خدمات تشکیل نشده است.

[ad_2]

منبع