
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سودو تکنولوژی
تصاویر جاسوسی تازه از مثالهای آزمایشی شیائومی SU7 انتشار شده که خودرویی با فاصلهی محوری زیاد تر از مدل استاندارد را مشخص می کند.
گمانهزنیها درموردی نسخهای کشیده با نام غیررسمی SU7 L را تحکیم کرده؛ مدلی که انتظار میرود فضای بیشتری برای سرنشینان ردیف دوم فراهم کند. آزمایش همزمان چند مثالی گوناگون، از جمله شاسیبلند YU9، حاکی از گسترشی موازی چند پروژهی تازه از سوی شیائومی است.
عکسها نشان خواهند داد طراحی ماشین هم چنان حالت فستبک SU7 را نگه داری کرده؛ اما قسمت عقب بهوضوح کشیدهتر است. برآوردها طول کلی بدنه را نزدیک به ۵٫۲ متر میدانند. SU7 استاندارد نزدیک به ۴٫۹ متر طول دارد. فاصلهی محوری به گمان زیادً ۸۰ تا ۱۵۰ میلیمتر زیاد تر میبشود.
تحلیلگران میگویند نسخهی کشیدهی SU7 بیشتر از آنکه بر شخصیت اسپرت پافشاری کند، بهگفتن یک سدان لوکس اراعه خواهد شد. ارتقاهایی همانند صندلیهای عقب پهنتر، متریال داخلی باکیفیتتر، نمایشگرهای جدا گانه برای سرنشینان عقب و یخچال از جمله امکانات احتمالی می باشند.

مدل جاری SU7 بهگفتن یک سدان برقی اسپرت در کلاس متوسط اراعه میبشود و ۴۹۹۷ میلیمتر طول، ۱۹۶۳ میلیمتر عرض، ۱۴۴۰ میلیمتر ارتفاع و ۳۰۰۰ میلیمتر فاصلهی محوری دارد.
مقالههای مرتبط
برآوردها قیمت SU7 L را بالاتر از ۴۰۰ هزار یوان (نزدیک به ۵۵٬۸۰۰ دلار) میدانند تا در بین رقبایی همانند بیوایدی هان ال با قیمت ۲۷۹٬۸۰۰ یوان (۲۹٬۰۳۰ دلار) و تسلا مدل S با قیمت پایهی ۶۸۴٬۹۰۰ یوان (۹۵٬۵۵۰ دلار) در بازار چین قرار میدهد.
SU7 L تا این مدت در مرحله های ابتدایی آزمایش قرار دارد و شیائومی نام، مشخصات یا زمان اراعهی آن را قبول نکرده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]